Data e postimit: 2022-12-25 17:59:49
Lexime: 792
Ese: Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?
Lloji: Analize letrare
Tema: ese, foles,degjues,shkrues te mire
Autori: Big G
Shkolla: ;)
Klasa: 9A
Qyteti: Fier
E-mail: xhonderri@gmail.com


Komunikimi, dëgjimi dhe shkrimi janë tre faktor formues të karakterit të një individi, gjithashtu janë pjesë të bazava themelore të zhvillimit të shoqërisë. Mbi të gjitha, shoqëria është e përbërë nga njerëzit. Janë njerëzit ata të cilët vendosin standardet për krijimin e shoqërisë.
- Lind pyetja: “Përse na shërben të jemi folës, dëgjues dhe shkrues të mirë?” Të flasësh është karakteristikë unike e çdo personi. Secili flet sipas mënyrës së tij të perceptimit të ngjarjeve. Të flasësh mirë është ajo ç’ka bën dallimin. Komunikimi është pjesë e pandashme e jetës tonë. Ne komunikojmë gjithmonë me të afërmit tanë, në ambiente publike, në institucione shtetërore, etj, pra gjithandej. Komunikimi na shërben për të ndarë ide e opinione, për të shprehur interesat tona individuale ose të përbashkëta, të argumentojmë në zgjidhjen e çështjeve të caktuara, etj. Secili prej nesh duhet të posedojë një komunikim të arrirë, jo perfekt, prefeksioni nuk arrihet kurrë. Sigurisht, ne jemi përgjegjës për ato ç’ka themi kështu që duhet të premtojmë një komunikim me takt me palën tjetër për zgjidhjen e mosmarrëveshjeve të ndryshme.
- Dëgjimi është një element tjetër kyç në përditshmëri. E vërteta është se, në ditët e sotme, shumë pak kureshtje i vendoset fjalëve të thëna nga vet ne por edhe fjalëve të thëna nga dikush tjetër. Shoqëria jonë është shumë e çuditshme, ne flasim pa mbarim, bëjmë thirrje, bisedojmë, shkruajmë, përfshihemi në intervista, takime, mbledhje por ne nuk dëgjojmë. Nëse shikojmë në grupin tonë shoqëror, ne kryesisht dëgjojmë atë ç’ka është e përshtatshme dhe e leverdisshme për interesat tona. Them se ne duhet t’i kushtojmë më shumë vëmendje fjalëve që themi, por edhe fjalëve që dëgjojmë, të mos nxitojmë për të arritur në përfundime, të dimë të komunikojmë duke respektuar edhe këndvështrimin e tjetrit, dhe në këtë mënyrë fjalët tona nuk do të jenë konfrontuese apo egoiste e të çojnë në krijimin e situatave problematike apo edhe ndonjë keqkuptim.
- Të shkruarit është faktori i fundit të cilin po e zhvilloj. Të shkruarit është një proces i rëndësishëm i cili gjen zhvillim në çdo aspekt të jetës tonë. Shkrimi kalon në disa etapa të rëndësishme ku në secilën prej tyre shprehen pikëpamjet e autorit dhe tematikat të cilat ai trajton. Shkrimi është shumë i rëndësishëm në jetën e përditshme. Atë e hasim kudo si p.sh: në një mesazh, në detyrat e shkollës, në dërgimin e e-maileve, në hartimin e projekteve të ndryshme, pra kudo. Një pjesë tjetër përbërëse, është edhe të lexuarit, i cili na shërben për të qenë shkrues më të mirë. Duke lexuar ne arrijmë të përvetësojmë fjalë të ndryshme, të reja, të cilat pasurojnë leksikun tonë. Mirëpo, vjen një kohë ku boll kemi lexuar veprat e të tjerëve, është koha të shkruajmë veprën tonë. Shkrimi i një vepre është një proces i vështirë, por që na ndihmon gjithashtu në rritjen e aktivitetit të imagjinatës tonë po ashtu edhe në përmirësimin e të shkruarit.
- Pra, arrij në përfundim se nëse flasim më mirë, dëgjojmë me kureshtje dhe shkruajmë më shumë do të arrijmë të rrisim nivelin tonë të komunikimit të përditshëm por do të jemi edhe më të përgatitur për zgjidhjen e konflikteve të mundshme të cilat mund të lindin në jetën e përditshme.

Vepra te ngjashme
Autori: Anna Çani · Lloji: Ese filozofike · Tema: "Po i drejtë s'është/syri i njeriut,që pa njohur mirë/shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë/e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar/ndonjë gjë prej tij."- Medea
"Po i drejtë s'është syri i njeriut,që pa njohur mirë shpirtin e një tjetri,vetëm duk'e parë e urren këtë,ndonëse s'ka pësuar ndonjë gjë prej tij." Këto vargje përmblifhen në një fjalë të vetme: PARAGJYKIM. Njerëzit paragjykojnë,ja...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, syri kritik
Është viti i njëmbëdhjetë i shkollimit dhe shumë dije më presin përpara. Prindërit, mësuesit na kanë mësuar që çdo hap që hedhim, çdo gjë që bëjmë dhe gjithçka që mësojmë ta studiojmë mirë në mënyrë të tillë që të marrim g...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Shkolla vendi i Diturisë
Shkolla është vendi i diturisë.Vendi ku nga mësuesit tanë kemi mësuar shkronjën e parë të alfabetit dhe alfabetin shqip.Vendi ynë është përballur me shumë vështirësi por ka arritur ta mbrojë alfabetin shqipë dhe gjuhën shqipe.Shkolla ë...
Autori: Tringa · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Per Atdheun
Atdheu është gjëja më e shtrenjtë në jetë.Sapo të dëgjojmë fjalën atdhe menjëherë na vijnë në mendje shumë gjëra.Unë linda,u rrita dhe ndoshta do të vdes në atdheun tim.Ata që ikin nga atdheu vet duhet të kenë mall për atdheun s...
Autori: Elmedina Deda · Lloji: Ese argumentuese · Tema: "Shoqëria në ditët e sotme"
"Shoqëri" e lehtë ta thuash por e vështirë për disa njerëz për tu mbajtur.Shoqërinë e mirë duhet ta ruajmë sepse në kohën ku ne po jetojmë është e vështirë të gjesh një mik/e të vërtet i cili ose e cila është gjithmonë krah teje p...
Autori: Brikena · Lloji: Ese vleresuese · Tema: Mesuesi njeriu me i shtenjte pas familjes
Një mësues është dhuratë e çmuar nga Perëndia për ne. Një mësues është si një Perëndi që Perëndia është ndërtues i tërë gjithësisë megjithatë një mësues është konsideruar të jetë ndërtues i një kombi të mirë. Mësuesit ja...
Autori: DION HASANAJ · Lloji: Ese filozofike · Tema: SISTEMI
SISTEMI Në jetën tonë të përditshme shpesh herë dëgjomë fjalën sistem te përdoret por rastet kur ne i kushtojmë vëmendje përdorimit të kësaj fjale janë shumë të rralla.Po si perkufizohet sistemi në v...
Autori: Armando Gega · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Jeta njerëzore është me të vërtetë një dhuratë shumë e çmuar. Çdo moment i jetës njerëzore na sjell një mundësi. Një mundësi për të vepruar për të zhvilluar dhe shprehur virtytet tona. Çdo moment hap rrugën që ne të marrim bekime....
Autori: pamela pami · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: emancipimi qe duhet te beje shoqeria ne menyre qe individi te mos ndihet i vetmuar, por te gjeje hapesirat e nevojshme pe t'u ndier pjese organike e mire-funksionimit te saj.
NË SHOQËRINË e sotme shumë njerëz ndihen të vetmuar. Vetmia mund të prekë njerëz të të gjitha moshave, racave, shtresave shoqërore dhe besimeve fetare. A je ndier ndonjëherë i vetmuar? Ç’është e vërteta, të gjithë kemi pasur raste ku...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Fati ynë
Njerëzit janë mjaft të ndryshëm me njëri-tjetrin duke u bazuar në pikëpamje.Ai e shikon botën dhe jetën në perspektiva të ndryshme.E njëjta gjë mund të thuhet nëse fatin tonë e shkruajmë vetë,apo është i paracaktuar nga një vullnet hy...
Autori: Xhoana Cuni · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Profesioni
Njeriu është krijuar që të jetoje, të mësoje, të ballafaqohet me sfida të ndryshme që i sjell jeta. Çdo sfidë tejkalohet kur vullneti nuk mungon. Njëriu është një qenie që ka forcë të mjaftueshme për ta kontrolluar gjithë botën ...
Autori: Erisa Janku · Lloji: Analize letrare · Tema: Liria e fjalës
Liria e fjalës Liria është një dritare e jetës. Në faqe të parë,këtë liri të gjithë e kemi kuptuar,por rreth saj njerëzit japin mendime të ndryshme. Liria e fjalës,për mua është të shpreh hapur hapur mendimin,të...
Autori: Kevin Çika · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Çfarë mund të bëjnë shqiptarët që të përparojnë në të ardhmen ?
Populli shqiptar është dalluar ndër vite për një trimëri të rrallë,kurajo dhe besnikëri.Me penë dhe me pushkë,kanë arritur të fitojnë lirinë dhe identitetin kombëtar që u takon.Edhe pse,historia pak herë ka qenë bujare me ne.Ndërsa sot...
Autori: Big G · Lloji: Analize letrare · Tema: ese, dija, dijet, dashuria per dijen
- Warren Buffett tha njëherë: “Sa më shumë të mësosh, aq më shumë do të fitosh” Kjo është shumë e vërtetë. Shiko njerëzit e suksesshëm si Bill Gates, Elon Mosk, Winfrey Oprah dhe çdo njeri tjetër shumë të suksesshëm. Ata janë të...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com